Egy márka egységes bemutatása növelheti a bevételt.
Az arculatnak hasonló színvilágot, üzenetet és esztétikát kell közvetítenie – a közösségi média csatornáitól a weboldalak tervezésén át a termékcsomagolásig. És ezt bizony nem is olyan egyszerű grafikusként megtervezni, hiszen mások a lehetőségek egy weboldalon, mint egy termék csomagoláson, mégis mindkettőnek hasonló érzetet kell keltenie a vásárlónkban. Olyan ez, mikor egyszer nagyestélyiben és melírozott hajjal jelenünk meg a bálon, másnap pedig egy sportos farmerban smink nélkül találkozunk, nem biztos, hogy felismernek elsőre, annyira másképp nézünk ki. 🙂
Szerencsére ehhez tervezőként meg van a kellő eszköztárunk (betűtípus, színek, tipográfia, képszerkesztés) és ha a kellő gondossággal járunk el a márka színeinek, logójának és betűtípusainak következetes és azonos módon történő bemutatásával, akkor ezzel tényleg hatást gyakorolhatunk bevételünkre. Nem is kicsit, a forbes.com oldalon megjelent elemzés szerint, akár 23%-kal is növelhetjük bevételelünket.
Hogy állunk ezzel a kérdéssel most? Mennyire közelítettük a tökéletes megjelenést?
Erre választ kaphatunk ha lefuttatjuk jelenlegi arculatunkon az Arculatdiagnosztikát™, irodánk egyedülálló szolgáltatását. Diagnosztikánk az alkalmazhatóság, összehangoltság, szín- és formai megoldások együttes elemzése után láthatóvá teszi a hiányosságokat és megmutatja azokat a fejlesztési irányokat, melyekkel tökéletesebbé tehetjük arculati megjelenésünket.
Próbáld ki egyedülálló szolgáltatásunk, hívj a +36 30 637 1496-os számunkon. https://www.tothavanti.hu/