bulb, creative agency

Portfóliónk

Lapker Zrt. - "Pontjaim" vásárlói hűségakció

Az országos lefedettségű kampány célja, hogy az Inmedio és Relay üzletek már meglévő vagy újdonsült vásárlói közül minél többen csatlakozzanak a Pontjaim elnevezésű hűségprogramhoz. A kreatív koncepciónál a gyűjtésből, mint kedvtelésből indultunk ki. Szóljon ez akár a lepkék hálóba való tereléséről, vagy otthonunk új ékéről, egy hasznos és esztétikus tárgy formájában - mint például a kerámia kés -, a gyűjtemény gyarapítása mindig örömforrásként kell, hogy szolgáljon. A kampány alapötletének és koncepciójának megalkotása, csak úgy, mint a szöveges és a grafikai megjelenítés, irodánk feladata volt. Utóbbinál külön kihívást jelentett egy olyan grafikai megközelítés megtalálása, amely kiemeli az akciót az Inmedio és Relay üzletek vizuális zajából.