Miért is diszkont ügynökség?


  1. Mert üzleti modellünket a diszkont, magyarul  “fapados” légitársaságok mintájára állítottuk fel.


  1. Mi is eljuttatjuk az üzenetet a gyártótól a vásárlóig, de mindezt költséghatékonyan, mint ahogy ezt a diszkont légitársaságok is teszik.


  1. „Repülőgépparkunk” kialakításánál a minőséget tartottuk szem előtt, ezért csak kipróbált és igényes alkotótársakkal dolgozunk együtt. A maga területén mindenki több éves vagy évtizedes nemzetközi és hazai reklámügynökségi gyakorlattal rendelkezik.


  1. Fontos, hogy megrendelőinknek csak az adott projektben résztvevőket kell megfizetnie, mert mindig az igényeknek megfelelő létszámú csapatot válogatjuk össze.


  1. A csapat kialakításánál a különböző szakterületek lefedésére törekedtünk azért, hogy teljes körű reklámügynökségi szolgáltatást nyújthassunk.

Fő alkotási területek

  1. Márkaépítés

  2. Kreatív stratégia tervezés


  1. Trendfejlesztés, trendelemzés


  1. Arculattervezés


  1. Csomagolástervezés


  1. Webdesign és webfejlesztés


  1. Online média-stratégia kialakítása


  1. Online kampányok tervezése és szervezése


  1. Kiadványtervezés, szerkesztés


  1. Gerillamarketing


  1. Innovatív reklámeszközök fejlesztése


  1. Keresőoptimalizálás (SEO), keresőhirdetés (PPC)