Miért is diszkont ügynökség?
-
• Mert üzleti modellünket a diszkont, magyarul “fapados” légitársaságok mintájára állítottuk fel.
-
• Mi is eljuttatjuk az üzenetet a gyártótól a vásárlóig, de mindezt költséghatékonyan, mint ahogy ezt a diszkont légitársaságok is teszik.
-
• „Repülőgépparkunk” kialakításánál a minőséget tartottuk szem előtt, ezért csak kipróbált és igényes alkotótársakkal dolgozunk együtt. A maga területén mindenki több éves vagy évtizedes nemzetközi és hazai reklámügynökségi gyakorlattal rendelkezik.
-
• Fontos, hogy megrendelőinknek csak az adott projektben résztvevőket kell megfizetnie, mert mindig az igényeknek megfelelő létszámú csapatot válogatjuk össze.
-
• A csapat kialakításánál a különböző szakterületek lefedésére törekedtünk azért, hogy teljes körű reklámügynökségi szolgáltatást nyújthassunk.